Thursday, January 6, 2011

New beginning/ Nauja pradžia

In new year I decided to separate my home and family blog from my creations blog. Also my creationss from now on goes under new name Pink House Creations. I like this name. In real life, we live in pink house, all my creations are born here.
My creations mostly comes from my children. From reading, playing or just being with them. Ideas come from every day life, from every special day we live.
I hope you'll enjoy here. I hope, new beginning will be successful for me.

Nauji metai - nauja pradžia. Šiemet nusprendžiau atskirti savo namų-šeimos ir kūrinių blogus. Taip pat visa mano kuryba turės naują vardą Pink House Creations. mes tikrai gyvename rožiniame name, mano visi kūriniai gimsta čia, todėl šis pavadinimas atėjo labai natūraliai ir jis man labai patinka :)
Mano didieji įkvėpėjai - mano vaikai, o man naujos idėjos kyla kiekvieną dieną dirbant įprastus darbus, nes man kiekviena diena ypatinga.
Aš tikiuosi, kad Jums čia patiks, tikiuosi, kad nauja pradžia man bus sėkminga.

No comments:

Post a Comment